پارک ساحلی سیمرغ کیش را بیشتر بشناسید؟
نوشته شده توسط : gheirati

پارک ساحلی سیمرغ پارکی طولانی در نوار ساحلی می باشد. این پارک در ساحل جنوب شرقی و نزدیک به دلفیناریوم واقع شده است. به دلیل نبود امکانات لاکچری این پارک معمولا خلوت است. اگر علاقه به محیط های تفریحی شلوغ ندارید این پارک بهترین گزینه خواهد بود.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

یکی از ویژگی های خاص پارک ساحلی سیمرغ وجود ماسه های مرجانی در ساحل آن است. این ماسه ها در نور می درخشند و نمایی رویایی و جذاب را ایجاد می کنند. صدف های ریز و درشت به ساحل این پارک می آیند و زیبایی ساحل را دو چندان می کنند.

دلیل نامگذاری این بخش تفریحی وجود مجسمه ای با همین نام است. مجسمه ای بزرگ و سفید  که چهره مردی با ریش های بلند را نشان می دهد. این مجسمه نماد پارک سیمرغ است. دسترسی به پارک بسیار آسان است چرا که در کنار جاده جهان واقع شده است.

تفریحات پارک ساحلی سیمرغ چیست؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم پارک ساحلی سیمرغ از امکانات لاکچری برخوردار نیست. این منطقه تفریحی می تواند به عنوان استراحتگاهی آرام مورد استفاده قرار گیرد. مکانی برای قدم زدن در ساحل و لذت بردن از منظره دریا. البته این پارک تفریحات مختلفی را دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

پارک کودکان

پارک لوله، نام پارکی است که برای کودکان ساخته شده. اگر بخواهید همراه کودکان کنار ساحل زمان بگذرانید این پارک بهترین  جای ممکن خواهد بود.

زمین ورزشی

پارک ساحلی سیمرغ یکی از جاهای دیدنی معروف جزیره کیش محسوب می شود. به همین دلیل در این مکان امکانات ورزشی ایجاد شده است. امکاناتی نظیر زمین بدمینتون، مسیر پیاده روی و میز تنیس.

پیست دوچرخه سواری

در جزیره کیش یک مسیر دوچرخه سواری وجود دارد. این مسیر از پارک سیمرغ عبور می کند. می توانید هنگام درچرخه سواری و عبور از این منطقه از ساحل آرام آن لذت ببرید.

پیست اسکیت

یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین پیست ها در پارک سیمرغ واقع شده است. این پیست مناسب علاقمندان به پیست اسکیت است که با ورزش در این منطقه امن لذت اسکیت سواری حرفه ای  را تجربه کنند.

فضای سبز و آلاچیق

فضای سبز و آلاچیق

شاید پارک سیمرغ به ظاهر بسیار شیک به نظر نیاید. اما برای گذراندن چند ساعت به دور از هیاهوی شهر حتما بهترین مکان ممکن خواهد بود. این پارک فضای سر سبزی دارد که از انواع پوشش های گیاهی پوشیده شده است. همچنین تعدادی آلاچیق در کنار دریا ساخته شده است.

اگر از این پارک لذت بردید و قصد داشتید بیشتر در این محل زمان بگذرانید می توانید در هتل مارینا اقامت داشته باشید. ضمنا این پارک نزدیک به پارک پرندگان کیش است.

آشنایی با امکانات پارک سیمرغ

این منطقه گردشگری همانند دیگر پارک ها دارای امکانات لازم جهت رفاه گردشگران است. از دیگر امکانات پارک ساحلی سیمرغ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود تنیس های سنگی
  • سرویس بهداشتی
  • آبنماها و فواره های زیبا
  • غرفه های فروش صنایع دستی

هنگامی که به پارک ساحلی سیمرغ رفتید به یا داشته باشید در این پارک هیچ رستوران و کافی شاپ یا محل خریدی وجود ندارد. اگر قصد ماندن چندین ساعته را داشتید حتما با خود خوردنی های مورد نیازتان را همراه ببرید.





:: برچسب‌ها: پارک سیمرغ کیش , جاذبه های گردشگری جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: